Endelig sammen igjen

Nå er det lenge siden vi begge har blogget.

Anne Line
Siden sist har jeg vært på stevne i Nederland og helgen etter var det Nordisk. Jeg er fornøyd med mine prestasjoner og progresjonen jeg har hatt. I Nederland fikk jeg sesongbeste i begge program. Kort var feilfritt, og lang hadde jeg noen få småfeil. Totalt fikk jeg 144 poeng og 5 plass, noe som gjorde at jeg sikret meg ISU-poeng.

I nordisk fikk jeg også rankingpoeng og 5.plass. Kortprogrammet er jeg veldig fornøyd med fordi jeg avanserte og gikk for trippel-trippel. I lang hadde jeg noen feil.

Etter turen dro jeg på sightseeing med Carolina Kostner og Elizaveta Tuktamysheva. Moro å bli bedre kjent med to utøvere som har i enkelte år dominert i idretten.

wp-1489521201199.jpg

Camilla
Det har for det meste gått i trening. Jeg merker fremgang! Både på isen og off ice. På hoppfronten har jeg begynt å hoppe to ulike trippelhopp. Salchow og toeloop. Det er så utrolig deilig å hoppe igjen. Jeg retestet spensten forrige fredag, og jeg har forbedret meg med noen cm. Det er utrolig moro at det går fremover, men det har også vært treninger der ingenting føles riktig ut og det blir både fall og ganske mange feil. Jeg vet at det å komme tilbake er en prosess, og jeg er bare så utrolig glad for at jeg er endelig på vei tilbake.

⛸ #clothes #sponsored by #runandrelax #progress #stepbystep #work

A post shared by Camilla Marie Gjersem (@camillagjersem) on

17311408_10158387928665301_1627085881_o.jpg

Nå er vi begge i Sverige, hos Anne Line. Vi setter utrolig stor pris på å endelig få litt kvalitetstid med hverandre igjen.

IMG_3447wp-1489521162068.jpg

 

Leave a Reply

