Februar

Hei,

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her.

Trening
Jeg har fortsatt to økter om dagen. En på is og en off-ice om dagen. Jeg har økt intensiteten på trening og det er fortsatt kneet som begrenser mengden. Noen dager må jeg justere litt. På isen har jeg begynt å rotere mer, men begrenser antall hopp.

⛸ #clothes #sponsored by #runandrelax #progress #stepbystep #work

A post shared by Camilla Marie Gjersem (@camillagjersem) on

Jeg har to styrketreninger i uka. En med klubben og en på Olympiatoppen. Første økten handler om metabolsk stress og under økt nr. 2 har jeg fokus på mekanisk stress.På programmet er: Keisers beinpress, trapbar, ettbeins markløft, hiptrust og kassehopp.

Nå har jeg kjørt programmet i 3 uker og synes det har fungert bra. Jeg har blitt sterkere og er ikke like asymmetrisk som før. Jeg skal snart reteste.
img_3105

Ellers går det i basistrening og dans.

På skolefronten går det i folkerett.

I går var jeg på kino og så La la Land, og den var så fin! Jeg swooner fortsatt. Anbefales!

img_3262
img_3265-Camilla

Leave a Reply

