Konkurranse i Torun

Hei, folkens jeg håper dere har hatt en fin uke!

Nå er jeg tilbake i Sverige. Det har vært litt av en hektisk uke.

Mandag reiste jeg hjem til Norge. Det var hyggelig å komme hjem til Asker for å se familien. På tirsdag dro vi til Raufoss for å delta vår kjære bestefar sin begravelse. Det var min første begravelse så jeg var nervøs for hvordan det skulle være. Det ble en dag fylt med mange tårer, men samtidig er jeg veldig glad for att jeg fikk delta. Det var en fin begravelse, og det var fint å se nærmeste familie og venner.

Jeg måtte direkte til flyplassen etter minnestunden for onsdag morgen hadde jeg eksamen i interaktions design i Sverige.Kjøreturen tilbake var glatt og Camilla kjørte nesten av veien to ganger, men det gikk bra. Etter eksamen var det tid for litt trening før vi dro videre til flyplass for å reise til Polen.

wp-1484384667302.jpg
Torun Old Town

Vi landet i Gdansk og mannen til treneren min kjørte oss til Torun.

På torsdag var det første konkurranse dag med kortprogrammet. Det gikk veldig bra! Jeg klarte alle hoppene og piruettene fikk bra levler. Det føltes bedre enn i første konkurranse forrige uke. Jeg fikk 50 poeng og var fornøyd med det.

Fredag var det dags for langprogrammet. De elementene jeg sto på var bra, men dessverre  hadde jeg to fall. På hopp nr. 3 falt jeg så hardt at all luften gikk ut av meg, men jeg kom meg opp og kjempet hele veien til slutten av programmet. Piruettene var bedre enn i Romania uken før. Etter konkurransen fikk jeg sette meg med siste innlevering et kurs på skolen som skulle inn kl tolv.

Det har vært en fantastisk tur med god mat og hyggelig folk. Det var veldig fint å ha begge trenerne med meg i konkurransen og min treningskamerat Marcus og Sondre fra Norge var også med.wp-1484384698636.jpg

Jeg kom hjem i går. Så med andre ord har det vært en tøff uke!

Denne helgen er det også Norgesmesterskapet i kunstløp på Hamar. Verken jeg eller Camilla deltar i år da jeg prioriterte Polen konkurransen og Camilla er skadet.  Sak i Budstikka her:

15992213_10211686219860494_215855099_o.png

Nå skal jeg gjøre noen endringer før neste konkurranse og jeg gleder meg til å få litt ro og trene hjemme.

Ha en fin søndag

-Anne Line

 

 

 

Leave a Reply

