Back on track

*Forsidebilde av: Christer Dahl

Uken som har vært 
Jeg er endelig i gang igjen etter flere uker med sykdom. Jeg hadde bihulebetennelse ved juletider før jeg fikk influensa og en ny bihulebetennelse overlappet influensaen. Nå er jeg glad for at jeg er frisk. Det er så deilig å komme i gang igjen og motivasjonen er på topp.
Nå prøver jeg noe nytt på innleggsfronten. Kanskje dette blir en jevnlig greie? Hver gang jeg har prøvd på det, så har jeg ikke klart å holde det, men jaja. Let´s try.

Trening
Denne uka har fokuset vært på å starte igjen. Jeg følte endelig at energien var tilbake på onsdag. Jeg prøver å få tilbake feelingen på skøyter, og jeg føler at jeg klarer å gjøre mer og mer. På mandag prøvde jeg hoppekork for første gang siden operasjonen. Jeg var ikke helt i akse for å si det sånn. Ellers prøver jeg å få opp skøytekondisjonen og bli mindre kvalm av å gjøre piruetter.

Skole 
Jeg var tilbake på Universitet på torsdag. Jeg hadde en samtale med veilederen min og vi meldte meg opp til undervisning. Ellers har jeg begynt å lese litt på egenhånd, og på mandag begynner forelesning.
img_2838

Jobb 
Jeg har jobbet en del som trener denne uka. Både i Asker(torsdag-søndag) og i Oslo(søndag)
img_2836
Høydepunkter 
Å gjøre noe annet enn å ligge i sengen!
Se folka på studiet igjen etter ferien.
Bli støl i beina – så utrolig – god/vond følelse 🙂

Hendelse

Bestefars begravelse – var en fin seremoni, og godt å se familie og kjente.
img_2804

Nedtur 
Ikke å få vært med i NM. Det var jeg jo forberedt på, men kjente likevel på savnet.
15992213_10211686219860494_215855099_o

Inspirasjon
Det har vært utrolig inspirerende å se at Anne Line er tilbake etter å ha slitt mye med skader denne sesongen. Hun er ikke bare tilbake, men hun har levert fine løp også.
wp-1484431412074.jpg Det var også moro å se mange fine program under NM i helgen! Spesielt gøy å se min utrolig gode venninne, Jemima stikke av med gullet i senior. Grattis!

Tips 

Ida Fladen sin nye serie: Happy go lucky! Den så jeg på da jeg var syk. Hun kommer med gode tips til hvilke verktøy man kan bruke hvis man sliter/har utfordringer. Tipsene er nokså enkle som man har hørt om mange ganger før, men jeg tror likevel at det er nyttig å påminne seg om ting jevnlig.  Jeg synes det er utrolig viktig at man husker å ta vare på seg selv – uavhengig om man sliter litt ekstra eller ikke – for det kan fort gå på bekostning av andre faktorer.
16121447_10158101995695301_108079177_o.jpg

PS. skal bli bedre til å ta bilder til bloggen.

Ønsker alle en fin uke som kommer!

Leave a Reply

