Good to be back in the game!

Hei folkens,

Dette er mitt første blogginnlegg siden juni, og det handler om sesongens første konkurranse.

Den  5. og 6. januar var jeg i Romania. Jeg kan med et smil si at det gikk bra da jeg  gikk to fine program. Jeg er fornøyd med egeninnsats, men tanke på hvordan det gikk med forberedelsene før konkurransen. Jeg ladet opp med først skade, og så influensa.

I kort var det bare noe små feil. I lang var det teknisk bra; Jeg klarte en fin trippel flipp, en trippel slynge og 2 trippel salcow og gjorde 2 dobbel axler, der den siste fikk en hake.

Noe som ikke var så bra var at musikken ikke startet fra begynnelsen, derfor passet ikke koreografien til musikken og måtte prøve å ta igjen musikken under hele programmet. Totalt fikk jeg 133 poeng.

Jeg har så klart mye å jobbe med fremover med programmene og elementene. Men jeg er i gang!

wp-1483828061034.jpg

Det er så herlig å kjenne adrenalin i kroppen igjen. Neste konkurranse er rett rundt hjørnet. På onsdag går turen til Polen for en ny konkurranse.

Da vi satt på flyplassen i Romania, fikk min trener Ela vite at flyet var kansellert, men Ela klarte å få med oss på flyet som gikk 2 timer før. Vi hadde  bare fem minutter på oss å gå gjennom gjennom security, passkontrollen og til gaten. Vi rakk det akuratt og kom oss avgårde til Warzawa der vi skulle mellomlande. Vi fikk vente 5 timer på flyplassen i Warzawa.

wp-1483828072079.jpg

Der satt jeg og feiret bursdagen min med Ela og fikk en veldig god kake.

-Anne Line

Leave a Reply

