Hva skal jeg finne på nå?

Jeg har ofte mange baller i luften. Denne halvdel av sesongen har vært veldig annerledes ettersom jeg ikke har konkurrert. Enten har det vært trening, fysio, studier eller jobb, og jeg har prøvd å få til ting med venner også.

Jeg har likt å ha mange prosjekter på gang, for da har jeg kunne flytte fokuset bort fra at jeg er redusert på grunn av skade.

Det har derimot vært fint at julen kom nå. Jeg fikk endelig anledning til å legge vekk alle prosjektene mine. Jeg måtte ta det helt med ro fordi jeg ble syk. Det ble kvalitetstid med familie, og mye tv-titting.

I dag var jeg på isen igjen, og etter barmarkstreningen gikk kunstløpjentene ut for å spise.  Da jeg kom hjem tenkte jeg: Hva skal jeg finne på nå?

Jeg bestemte meg for å ta et varmt bad med såpeskum i,  høre på rolig musikk og lese en bok bare for moro skyld. Den heter “Jeg elsker New York”, og forventer ikke å bli noe smartere av å lese den.
img_2704

Litt chill er bra i ny og ne, i det minste når ting har vært hektisk!

Håper alle nyter late dager, akkurat som meg.

-Camilla

 

 

Leave a Reply

