Rehabilitering og opptrening

Hello, alle fine folk 🙂

Det har blitt dårlig med oppdatering. Det er mye jeg kunne ha blogget om, men jeg føler kanskje ikke alt er like interessant.

Vi holder også på å bytte nettverk, så det blir nok noen forandringer på siden vår etterhvert.

I tiden etter operasjonen var jeg en del dårlig. Først av narkosen, deretter ble jeg dårlig/ trøtt/kvalm av begge smertestillende tablettene jeg tok.

Kneet ble bare stivere og stivere til tross for at jeg prøvde å få igang bevegeligheten.
img_1419

Den andre helgen etter operasjonen deltok jeg på trener-2-kurs – del 2.

Forrige uke dro jeg for å besøke Anne Line. Det var utrolig kos. Jeg savnet henne sånn. Vi fikk kun én uke med hverandre i sommer. Ukens siste kurs på skolen var på tirsdag, så da tok jeg med meg krykkene og bøker til Sverige.
img_1648

Det er mye man ikke tenker på når man går på krykker. Det er 10 år siden jeg gikk på krykker.

  1. Alt tar MYE lenger tid.
  2. Jeg kan ikke ta med meg alle bagene mine. En ryggsekk var alt jeg kunne ta med.

Heldigvis for meg så passer alle klærne til Anne Line. #Perksofbeingtwins

Uken gikk til rehab, skole og kvalitetstid. Jeg var også en tur innom fysioterapauten til Anne Line. Jeg hadde en vinkel på kneet på 40 grader før jeg kom dit, og 25 grader da jeg dro. Jeg fikk nye øvelser.img_1492

Vi var heldig med fint vær! img_1480

img_1628

Øvelsene fungerte veldig bra og nå klarer jeg nesten å gå riktig. Denne uka har også gått til rehab og fysio. Jeg går til Hilde Fredriksen på Olympiatoppen. Første gang jeg gikk til henne var sist gikk på krykker. Altså 10 år siden. I går begynte jeg opptreningen med Lene. Vi skal legge en progresjon og treningsplan.

img_1676
opptrening

Men nå til en liten oppfordring!

Anne Line har blitt en av finalistene til å vinne et sponsorat med Chessmobile til 50 000 kr! Er ikke det kult?

De tre som får mest stemmer går videre, og da er det Chess som plukker ut vinneren.

Vi setter derfor utrolig pris på om du kan gå inn og stemme her:

https://www.gjordingreie.no/finalister/57dba74980c4bc503aee0cf4 

Du trykker på det gule hjertet, og du kan stemme en gang per dag i 10 dager til.

–  Camilla 🙂

 

 

Leave a Reply

