Verdens beste søster

img_2813Heihei,

I dag det har det vært strålende sol i Malmö. Det er så deilig at  sommeren er ikke helt borte enda.

Jeg har hatt en veldig fin dag med fysio og trening på isen, men jeg kunne ønske at jeg var hjemme i kveld. Camilla har akkurat operert i kneet, og jeg kunne ønske jeg var der for henne.

IMG_4287

I sommer har vi bare fått en uke sammen, og det er det minste tiden vi har hatt sammen i løpet av en sommer noensinne.

Lukas og jeg var i Norge en uke, og det var super koslig å møte familie og venner fra Asker igjen.

7887582bc25ab4a686d7b00b58f2b29e.jpg

Camilla jobbet alle dager på Run and Relax. Den første dagen dro Ingrid, Fredrik, Lukas og jeg med inn til Oslo for å besøke Camilla i butikken. img-20160719-wa0000.jpgFølelsen av å få litt tid med Camilla når vi ikke har sett hverandre på lenge er helt fantastisk.

I dag kunne jeg ønske at jeg kunne gi Camilla en stor klem.

Som tvillingsøster er det min “jobb” å oppmuntre henne Camilla, for hun er alltid der for meg når jeg behøver hjelp, derfor har jeg laget et innlegg til deg:

 Til Camilla:

Jeg vet at det har vært frustrende over å ha en skade så lenge, det kunne vi til og med lese i VG: Kunstløp-Camilla med skademysterium: – Jeg har vært frustrert. 

Det fine er at du nå har fått gjøre noe med skaden, og du er nå på vei tilbake.  Nå som du skal gå på krykker, kan du jo bruke din fantastiske flyteknikk:

IMG_3836

IMG_3965Jeg vet at du er super sterk og at du kommer sterkere tilbake. Det har vært en tøff periode for deg nå, og det er inspirerende hvor tålmodig og bra du takler det. Her er bilde av oss to og neste gang kan du løfte meg.IMG_4570IMG_4564

Jeg lengter til å få se deg og få mer tid med deg! Håper virkelig at du blir fort frisk igjen, så du kan komme tilbake på isen igjen. IMG_4807

IMG_4630Håper dette innlegget får deg til å smile og husk:

“When everything feels like an uphill struggle, just think of the view from top”

IMG_4330

Du er den sterkeste personen jeg kjenner og den tyngste perioden er snart over.

Håper du føler deg bedre!

Stor klem Anne Line.

 

Leave a Reply

