En annerledes sommer

Hei,

Nå er det lenge siden jeg har blogget. Jeg blogget vel sist da jeg måtte hjem fra treningsleir etter å ha prøvd i 2 dager. Så til dere som følger bloggen jevnlig, det beklager jeg. But, I´m back 🙂

Etter jeg dro hjem fra Sverige, ble det bestemt at jeg skal operere. Det ble dessverre ikke ledig før sommeren, og datoen er satt til 25. august.

Denne sommeren har vært merkelig, men til tross for at jeg ikke har fått trent på isen har den vært fin.

På treningsfronten har det vært barmarkstrening på Olympiatoppen, Kolsås eller på et stuegulv.

Ellers har jeg vært svært mye venner. Det har vært både morsomt og koselig, og jeg setter pris på alle som ville henge med meg 😀 You guys, rock!

I tillegg har jeg jobbet en del. Jeg hadde først sommerjobb hos Run and Relax i 2 uker. Deretter dro jeg til London for å besøke familie.

De to siste ukene har jeg jobbet som trener på Camp Jar. Jeg hadde 3 økter på barmark og fire økter på is første uka. Den siste uka var det mer fragmentert da jeg også dro inn på skolen for å få med meg forelesninger i statsforfatningsrett. Ble litt jobb-skole-trening-jobb- skole opplegg, og dagene ble nokså lange.

På fredag var jeg også trener i Asker. Det var så sinnsykt deilig å komme hjem! Jeg bare kjente på et stort savn! I sommer har jeg måtte erstatte savnet med mange andre aktiviter for å beholde humøret oppe, men jeg klarte ikke annet enn å smile da jeg gikk rundt på isen i Askerhallen.

Men nå som operasjonen nærmer seg, er jeg er sååå klar for å komme igang med skøyter.

Bildedryss fra de siste ukene  – blir en del snapsbilder –

IMG_9639 Legger ut jevnligere oppdateringer på: instagram: @camillagjersem, og samme brukernavn på snapchat. 

Ha en super uke!

-Camilla

Leave a Reply

