Sommertrening 2016

Nå er jeg på plass i Oberstdorf. For 10 år siden dro jeg til Oberstdorf for første gang.

Oberstdorf er virkelig et sted der jeg har utrolig mange minner. Noen av de beste opplevelsene har jeg hatt her. Jeg har lært utrolig mye på skøyter som har vært en viktig del av utviklingen min. I Oberstdorf opplevde jeg at drømmemålet  gikk i oppfyllelse da jeg kvalifiserte meg til OL.

Det var Oberstdorf som gjorde at jeg ville flytte til Malmö, da jeg møtte min trener her. Etter at jeg flyttet til Malmö, har jeg vært mer i  Tyskland enn i Norge. I sommer skal jeg være fem uker i Tyskland, tre uker i Sverige og en hvileuke i Norge.

Jeg har fått mange nye vennskap fra så mange forskjellige nasjoner. Det er trist at Camilla ikke er her i år på leir med meg. For det er her vi har hatt mest tid sammen de siste fem årene. Så jeg savner å ha henne rundt meg!

Det er ganske dyrt å være på leir i Oberstdorf, derfor har jeg startet et prosjekt på  “I believe in you” for å få hjelp til å finansiere kunstløpsatsningen.

Jeg vil benytte anledning til å takke alle som har støttet meg! Jeg setter så utrolig stor pris på det!

Du kan lese mer om prosjektet her.

https://www.ibelieveinyou.no/ibiy/src/#!/projectdetail/6907/treningsleir-i-tyskland

Tusen tusen takk ❤

13528737_10157078685735263_728215711061052347_n

 

-Anne Line

 

 

 

 

Leave a Reply

