Muligens operasjon i morgen eller fredag

Hello,

Jeg måtte dessverre hjem fra treningsleir. Det ble fort vondt, og etter snakk med legene på OLT så fikk jeg beskjed om å reise hjem.

Det var så sinnsykt gøy å ha på skøytene igjen. Jeg kjente vind i ansiktet og bare det å få fart på skøytene var så deilig. Det gikk fint de første minuttene, men det gikk ikke lang tid før “beskymringsrynken” min kom tilbake fordi skaden ikke var blitt bra, og det gjorde vondt. Jeg prøvde i to dager, men det gikk ikke.

Det var utrolig tungt å innse at det ikke gikk bra, og jeg ble veldig lei meg.

Hytten jeg bodde i med Jemima
Avsluttet oppholdet med boblebad som lå rett ved siden av ishallen

Jeg fikk time hos en lege i dag, så jeg dro hjem i går. På veien hjem tok jeg en tur innom Skövde for å hilse på Lukas aka “svoger”
I dag var jeg først hos en lege kl. 10 på OLT, som henviste meg videre til ortoped kl. 17.

Plan A:

Være klar for operasjon i morgen og på fredag dersom det blir ledig tid.

De skal gå inn å se om det kan være noe i kneet annet enn cysten, og deretter fjerne cysten.

Jeg kan ikke få en ny kortisonbehandling, fordi det ikke har gått lang nok tid siden jeg nettopp fikk det.

Så nå først skal jeg vente og se om det blir ledig tid.

-Camilla

 

3 Comments

Add yours →

  1. Huff, leit å høre! Krysser fingrene for deg her, i alle fall!

    Like

  2. Så utrolig kjipt! Masse lykke til, håper det endelig blir bra!

    Like

Leave a Reply

