Fra Tyringe til Oberstdorf (Video)

Heihei folkens,

Hoppas alla får en underbar midsommar!

I dag våknet jeg når klokken var kvart på fire og nå sitter jeg på flyplassen er ganske pigg for å ha stått opp så tidlig. Nå skal jeg til Oberstdorf! Whoop whoop

I går kom jeg hjem fra Tyringe. Det har vært så veldig morsomt å være på leir! Jeg har trent med mine klubbkamerater og sovet på skolen med folk fra hele skåne.

wpid-ef72c6b56d5a655f5f9371ff3083ae95.jpg

Har nå endelig kommet igang med treningen etter ferien og det har vært så herlig å ha hele dagen til bare trening.

Det har vært så sosialt og koselig i pausene, deilig å kunne sitte i senga og prate om alt og ingenting med kunstløperne. Det har vært kjempe koselig! Første uke på leir har vært helt topp.

 

Vi har danset med Melanie og det var inspirerende å se henne danse. Jeg har jo bare ballett under sesongen så det er så morsomt å annen type dans!!

Leave a Reply

