På plass i Tyringe

Heihei, håper alle har hatt en fin helg!

Nå er jeg på plass i Tyringe, og det er så fantastisk å ha is under beina igjen!

Jeg har virkelig savnet å gå på skøyter! Det beste av alt er at jeg har mye istid nå fremover.

Jeg er på gruppe med Alice, Josefin og Marcus fra Malmö.

wpid-125e6609029e195712bab50bf71227ee.jpg

Vi startet dagen med litt off-ice. Så har vi hatt en økt på 45 min trinn. Det var veldig bra å ha en økt med bare trinn nå som det er en stund siden jeg har hatt skøytene på beina.

wpid-d7a2a145d14f973aa558360ad4255990.jpg

Så hadde vi 50 min dans med Melanie som er en tidligere kunstløper og er danser. Hun er super flink, vi gjorde en koreografi i contemporary-stil. Det er så morsomt å gjøre noe annerledes, til vanlig har jeg bare ballett.

wpid-5d2b03707333ad1f10e9f8c95a759669.jpg

Istrening  nr. 2 hoppet vi salchow. Det var så gøy å hoppe igjen!

Snart skal jeg på isen for siste økt for dagen. wpid-c23fdd9d22a547860cc0c3e5a870c18c.jpgI Tyringe bor jeg på en skole i et klasserom med 10 personer. Det er et par år siden jeg bodde på skolen under treningsleir.  Har mange bra minner fra å bo med kunstløp gjengen i Tønsberg og Lidköping. Det er  veldig sosialt og hyggelig. Vi får mat her og ishallen er rett ved siden av så det er helt perfekt!

-Anne Line

Leave a Reply

