Home sweet home, klar for sommertrening

Home sweet home! wpid-img_20160617_133908.jpg

Det er så deilig å komme hjem til egen seng og kunne skrive på data igjen. Det har vært vanskelig å blogge på turen med mobilen + dårlig internet til tider.

Jeg har hatt det kjempefint og skal dele flere innlegg  om ferien fortløpende.

I dag har jeg vasket masse klær og møtt to av mine bestevenniner i Malmö, var så koslig å treffe de. De skal begge til Spania for å studere til høsten.

wpid-img_20160618_163441.jpg

Klar for sommer trening

Nå gleder jeg meg til å komme igang igjen med mye trening! Det blir så bra og få vanlig rutiner med flere økter. Jeg har trent, men ikke i nærheten av så mye som til vanlig da dette er tiden på året der mengden ikke er like stor.

I morgen begynner sommertreningen. Ååå, som det kribler i beina etter å gå på isen!!

Jeg skal for første gangen trene i Tyringe som ligger sør i Sverige. Det er ganske nærme Malmö faktisk. Jeg skal trene med min trener Laco og gleder meg veldig til å møte Malmø-løperne igjen.

Så nå gleder jeg meg til å hoppe!

wpid-img-20160617-wa0020.jpg

 

Håper alle får en fin helg!

– Anne Line

2 Comments

Add yours →

  1. Masse lykke til med ny sesong!

    Like

Leave a Reply

