Treningsvideo med øvelser man kan gjøre på ferie

Hei,

Her er treningsvideoen jeg snakket om. Jeg slet med å få lagt til en sang da alle jeg prøvde ikke ville gå gjennom på grunn av rettigheter. Jeg visste at denne ville gå gjennom, så da ble det den.

Det er en del oppvarmingsøvelser/ dynamisk bevegelighet i starten. Det er også noen øvelser med strikk. Jeg har blitt veldig glad i å gjøre øvelser med strikk. Det er enkelt å få med seg av utstyr, i hvert fall på ferie!

Videoen hadde blitt altfor lang om jeg skulle tatt med alt, så har bare klippet og limt litt her og der, uten noe særlig hensikt. Øvelsene er for å gi tips.

På noen øvelser gjorde jeg øvelser kun på den ene foten, og se bortifra om jeg bøyer litt på den ene foten 😉

Det er vel egentlig mulig å gjøre det aller meste! Bare å bruke kreativiteten.

-Camilla

Leave a Reply

