Roadtrip to Bosnia Herzegovina

Hei folkens,
Nå er jeg på ferie i Sarajevo. Jeg tenkte å dele reisen med dere.

Pappa har jobbet her i et år i NATO, og jeg og Lukas ville dra på ferie på pappa her i Bosnia Herzegovina. Så vi reiser rundt for å se hva landet har å tilby:)

Først så reiste vi ned til Sarajevo, søndag for en uke siden. Når vi hadde landet, dro vi direkte til pappa sin favoritt restaurant litt utenfor Sarajevo.

image

Pappa var stamgjest, så vi fikk ekstra bra service og veldig mye mat!

Til forrett fikk vi sauehode og sauelår. Hjernen var også spiselig, så jeg måtte jo smake. Det hadde jeg ikke testet før, smakte bare litt, og det var helt okei. Til middag var det enda mer kjøtt.

image

image

Etter maten dro vi for å se anlegget etter OL i 1984.

image

image

På kvelden satt vi lenge og pratet, vi hadde mye å prate om siden det var lenge siden vi hadde sett pappa.

Dette er første innlegget i serien “Roadtrip”- Bosnia Herzegovinia så stay tuned! Vi har vært på kysten og tatt turer til kroatia, og hatt det veldig fint i fin natur og hygglig selskap!

Snakkes,

Anne Line

Leave a Reply

