MARBELLA VACAY

 This vacay has been soul food

DCIM100GOPROG0094343.

Hola!

Nå sitter jeg på flyet på vei hjem. (Blogget på flyet hjem, men glemte å publisere)

Jeg har hatt noen skikkelig herlige dager i Marbella.

Dagene har blitt brukt til bading, svømming, basis ved bassenget, kveldsturer langs stranda, mat og avslapping. Se bildedryss lenger ned. 

På mandag besøkte jeg treningsvenninne, Jemima. Hun var også på ferie med familien. Hun bodde i sentrum. Vi gikk rundt, spiste tapas og drakk mojito (uten alkohol da) i gamlebyen. Vi badet, spiste is og senere middag med foreldrene hennes.

På tirsdag dro jeg med mamma til Puerto Banus. Et fancy og eksklusivt sted. Og tilfeldigvis møtte vi Jemima og familien hennes på ferjen på vei dit. Så da ble vi en liten gjeng.

Ferien var akkurat passe lang. Det var utrolig deilig å være på ferie i “lavsesong.” Det var jo selvfølgelig en del turister i byen og på Puerto Banus, men der vi var var det stille. Og jeg syntes det var så deilig at det var rolig der. Jeg hadde et helt basseng for meg selv nesten hele tiden, og det var så fredfulle omgivelser. #elsk

Planen var at jeg skulle svømme meg iform, men etter oppvarmingen på svømmeprogrammet måtte jeg gi meg for da var det nok for beinet. Så da ble det øvelser på land etter det. Noen lurte på om jeg kunne legge ut programmet jeg fikk: Så her er det.

Main set kan gjøres så mange ganger man orker, rundt. 2-3 fikk jeg beskjed om.

Skaden har fortsatt ikke blitt bra. Jeg begynner å bli svært utålmodig, og treningsleir nærmer seg med stormskritt. Jeg har heller ikke fått gjort ferdig koreografien i langprogrammet. Men neste uke går jeg for plan B. Jeg krysser fingerne for at det fungerer!

Bildedryss fra ferien

IMG_8588

IMG_7644

IMG_8635

IMG_8448

IMG_7741
img_0064.jpgimg_0072.jpgimg_0088.jpg
IMG_8621

img_0147.jpg

IMG_7163IMG_7929

IMG_6467

img_0172.jpg
IMG_8068
IMG_6023Run and Relax-shorts, #spons

Holder også på å redigere video jeg tok av øvelser ved bassenget. Det var ikke alltid så lett å filme, fordi det blåste en del. For meg var det bare deilig med vind i varmen, men Go-Prokameraet blåste ned. (men fikk filmet noe.) Videon er ferdig redigert, må bare klare å finne en sang. Kommer i neste innlegg.

Ønsker alle sammen en god helg!

-Camilla

 

 img_7377-e1465555830994

Leave a Reply

