Underneath The Palm Trees

Nå skriver jeg fra Marbella. Jeg har sovet lenge og brukt lang tid på å spise frokost. Nå skal jeg snart ut i bassenget og begynne dagens treningsøkt.
img_9898.jpg

Det er deilig å være på ferie! Det beste med å være her noen dager er at jeg kan ta ting som det kommer. Til vanlig har jeg en nokså full timeplan. Det er stortsett noe som skjer hele tiden. Selv om jeg har vært skadet lenge, har det vært fysio og legebesøk, og jeg har måtte øve til eksamen i tillegg til treningen jeg kunne gjøre. Så det er sjeldent jeg kan bare ta ting som det kommer. Så denne uka jeg er her er til det. Jeg skal gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil.

Jeg er glad for at jeg dro med mamma fordi vi er nokså like. Det er ikke noe stress. Vi kan bruke god tid på ting. Det er ikke noe som må skje hele tiden.

Leiligheten vi bor i er fin. Vi har hvert vårt rom med dobbelseng. Vi har hvert vårt bad. Felles kjøkken, stue og terrrasse. Jeg har bodd i denne leiligheten en gang for to år siden. Jeg var syk i 5 av de 7 dagene, så fikk ikke oppleve så mye. Fikk ikke en gang med meg at vi kan disponere fire forskjellige badebasseng.

I går gikk halve dagen til å henge ved bassenget, og så på kvelden tok vi en tur på et shoppingsenter: La Canada. Jeg var på utskikk etter en yogamatte. Ingen som skjønte hva jeg spurte om, men fant det tilslutt;) I går brukte jeg et håndkle som matte, det funker jo greit det også.

Jeg har fått tildelt et svømmeprogram av en kompis. Så tusen takk, Sturla! Jeg kan jo ingenting om svømming, og har sikkert ikke riktig svømmeteknikk, men jeg gjør så godt jeg kan. Etter å ha svømt, gjorde jeg basis ved bassenget. Jeg bryr meg ikke om det muligens ser litt rart ut. Også er det så få her uansett. Så why not?

I dag tenkte jeg kanskje at jeg skulle filme ulike øvelser. Så kanskje det kan gi inspirasjon til hvor lett det er å trene selv om man er bortreist. Sikkert flere som skal reise i sommer.

Om det er noen ønsker om noe jeg skal blogge om, så bare si fra! Det er forresten veldig hyggelig at så mange skriver til meg, som enten kommer med spørsmål, eller som kommer med hyggelige tilbakemeldinger. Det setter jeg pris på 🙂

Btw, husk solkrem! Frøkna ble solbrent i ansiktet i går. Så i dag skal jeg smøre meg.

IMG_6200

IMG_6277

IMG_6187

Trist å våkne til denne beskjeden 😦

“Float like a butterfly, sting like a bee” May you rest in peace ❤

img_9910.jpg

 

2 Comments

Add yours →

  1. Tove Solbakken June 5, 2016 — 8:55 pm

    Så deilig med ferie! Håper du finner ut av skadeproblematikken og snart kan trene for fullt igjen. Kan du legge ut svømmeprogrammet? Jeg svømmer mye, men har liksom ingen plan med det, hadde vært morsomt med et program for oss som ikke er svømmere, men svømmer likevel. Og gjerne video av de andre øvelsene også:)

    Like

Leave a Reply

