Next –> Spain!

For øyeblikket sitter jeg på terrassen og har grillet for første gang i år.

I går hadde jeg eksamen i privatrett II, og nå er jeg ferdig med første avdeling! I morgen drar jeg til SPANIA 🙂

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å reise på ferie i år, men så bestilte jeg en spontantur til Marbella nå. Planen var at jeg bare skulle trene og jobbe i sommer, men ettersom jeg er skadet så tenkte jeg;  Hvorfor ikke dra nå?

Så i morgen drar mamma og jeg på tur, og jeg gleder meg masse.

De siste ukene har vært tunge. Jeg har stresset mye over skaden, og lest veldig mye til eksamen. På fredag toppet det seg med at jeg fikk migrene. Jeg ble heldigvis sånn ca. bra igjen på lørdag.

På søndag hadde vi rekeaften. “Rekeaften” er vår sesongavslutning med hele klubben. Der viser vi frem danser vi har laget med Lisbeth, og etterpå spiser vi reker. Det var selvfølgelig kjipt å ikke få vært med på dansene!

Her er gjengen!

Jeg fikk tildelt AKK-pokalen i år. Det var utrolig hyggelig! 

img_9711.jpg

Ellers har det gått i alternativ trening.

Fra mandagens trening

Nå blir det bra å flytte den alternative treningen til Spania, og jeg har tenkt til å svømme meg i form:)

Ønsker alle sammen en videre fin uke! Og håper været holder seg så fint!

 

Snakkes,

-Camilla

2 Comments

Add yours →

  1. God tur og god bedring 🙂

    Like

Leave a Reply

