VG skriver – jeg har vært frustrert 

Heisann,

Generelt lite oppdatering fra denne kanten.

Jeg har egentlig ikke hatt så mye å oppdatere om. På lørdag skrev VG at jeg er skadet, og denne kom på nett litt senere. Se artikkelen HER

Jeg har som det står, vært frustrert. Nå forholder jeg meg til at jeg ikke skal provosere skaden. Så håper jeg det vil gi seg ASAP!  Jeg får oppfølging av Olympiatoppen. Jeg har gått til en fast fysio der, og sammen med fysioterpauten har jeg fått to andre fysioterapauter til å sjekke ultralyd.
Første gangen fant vi ingenting, og andre gangen fant vi en bakers cyste. Jeg har også vært hos to leger på Olympiatoppen. Jeg har både tatt smertestillendekur, og fått høre om en eventuell senebetennelse i gåsebenet. Ellers har jeg kun snakket med en lege fordi han er en venn av meg.

Så fremover har jeg denne planen med Olympiatoppen: A – håpe at det går over ved å ikke provosere det. Det har jo allerede gått 7 uker, og jeg blir jo ganske utålmodig..

Plan B: Ha en plan på hva vi eventuelt skal gjøre med cysten. Om vi skal tappe den, eller noe annet.

Humøet har jo ikke vært på topp når jeg ikke har fått trent som jeg vil. Jeg har som det står i artikkelen mistet masse med trening! Mister jo intervallsesongen nå også.

Men nå må jeg bare fokusere på å bli skadefri.


Har da gjort øvelser som jeg normalt ikke gjør, sånn både for å øke styrke og fleksibilitet i øvre del av rygg, øvelser for armer og skuldre.

Nå er det kun én uke igjen til eksamen! Så er glad for at det er noe som kan distrahere meg, og at jeg kan tenke på noe annet enn all den treningen som jeg mister.

Jeg har fått vært på skolen. Jeg har også vært på diverse manduksjoner. Jeg dro inn på skolen etter sesongen, og kom akkurat i tide til å bli kjent med noen sånn at når eksamensperioden begynte har jeg noen jeg kan jobbe sammen med 😀 Det er ekstra gøy å jobbe med skole når jeg kan lese med noen, diskutere, få hjelp, og ikke minst ha felles pauser sammen. Jeg har også fått lest med venner som jeg gikk sammen med på første semester, og lest masse med Thea som begynte nå etter jul.

I helgen holdt jeg foredrag om livet mitt på en samling for voksne, både nybegynnere og veteraner. Det var hyggelig å bli invitert for å fortelle om erfaringer rundt det å drive med kunstløp på høyt nivå.
13282453_10156964175585215_89262046_o

Jeg sa at jeg skulle legge ut mailadressen til de på kurset, hvis de hadde noen ekstra spørsmål:
cagjersem@gmail.com (jeg svarer så fort jeg har tid)

Nå er det full fokus på privatrett 2.

Så var det jeg hadde å si denne gangen, mer oppdatering kommer etter eksamen om en uke!

Vi snakkes,

-Camilla

 

 

 

 

Leave a Reply

