Update

Tjena, bloggen!

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert. Jeg avsluttet sesongen i Danmark en gang i april. Så det har vært off-season i mange uker nå.

Jeg har slitt med smerter i lår og legg. Det verste jeg vet er å være skadet. På grunn av skaden gikk jeg glipp av klubbmesterskapet, og jeg gikk glipp av landslagssamlingen med Michael Huth. Jeg har også mistet masse istid. Jeg har brukt en del tid hos lege og fysio. Nå begynner det heldigvis å komme seg, selv om jeg skulle ønske jeg var helt tilbake. Jeg kan i det minste hoppe noe.

Ellers har jeg tatt fatt på skolearbeidet. Jeg har eksamen om tre uker. Jeg har faktisk vært på skolen de siste ukene. Jeg fikk med meg både forelesninger og kurs i to av fem fag som jeg har nå.

Jeg har også fått vært en del med venner. Det er koselig at jeg har hatt tid til det, og at jeg har fått vært med mange forskjellige folk.

I stedet for å skrive så mye mer, så legger jeg ved noen bilder fra de siste ukene.

img_9356.jpg
Elsker vårfølelsen!

img_9074.jpgimg_9275.jpgimg_9350.jpgimg_9327.jpg
img_9260.jpgimg_9472.jpgimg_9278.jpgimg_9447.jpgimg_9420.jpgBtw! For noen fine og deilige dager det har vært!
img_9478.jpg

God kveld,

Skal bli finkere til å oppdatere fremover. Men kan ikke love noe 😉

-Camilla :-*

One Comment

Add yours →

  1. Howard Morgenstern May 16, 2016 — 9:04 pm

    I’m glad to hear you are healing and doing well in school. Was starting to miss hearing from you! What are your summer plans? Take good care of yourself Supergirl! Love and God Bless!

    Like

Leave a Reply

