World Championships in Boston next!

Hei!

God påske!

Høydepunktet for sesongen nærmer seg, og jeg gleder meg vilt! I dag er det avreise til Boston.

Det er deilig å ha et par dager der nede før selve konkurransen begynner. Jentenes kortprogram går torsdag og friløpet går lørdag.

Skjema for konkurransen og når det sendes på tv i Sverige:

CeVhvwyWsAAyreE.jpg-large
twitter: @FilipStiller

Det er greit å ha litt tid til å vende seg litt til tidsforskjellen og kjenne på isen i arenaen under de offisielle treningene.

_DSC7652
Photo: Ursula #Malmöidrottsakademi

I går hadde jeg min siste trening. og jeg kjenner meg klar for VM.

Nå går turen til USA!

-Anne Line

2 Comments

Add yours →

  1. Masse lykke til! 😀
    Vet du om det vil være mulig å se det noe sted i ettertid? Sitter i bilen hele torsdagskvelden, og lørdag er det familietreff, så kan bli litt vanskelig å få det med seg x)

    Like

Leave a Reply

