Easterbreak with Breakdance and Contemporary

God langfredag!

Jeg har lyst til å dele med dere hva jeg gjorde i går.  Jeg hadde lyst til å gjøre noe annerledes. Så da prøvde breakdance for første gang, og kan ikke melde om et stort talent der. Så om jeg skal få til noe, så må jeg nok øve mye mer. hehe

Jeg var så heldig som fikk trene med Bao, og vi fikk låne et stort danserom som vi hadde for oss selv! For de som vet hvordan det er å ha isen for seg selv, eller et treningstudio, så var denne følelsen helt lik!
img_8845-1.jpg

Vi holdt på i 3 timer, og tiden gikk så fort. Det ble oppvarming, innføring i breakdans, og vi gjorde litt moderne, og prøvde løft og sånt. For de som kjenner meg godt, så elsker jeg danseserier, spesielt Dancing with the stars, og So you think you can dance. Så vi prøvde noen løft jeg har sett der. Så det ble litt moderne – breakdance – fusion.

Jeg filmet en del med GoPro, og har satt sammen deler fra dansen. Er ikke Bao helt sykt flink? :O

*Topp og shorts er sponset av Run and Relax 

Hva synes du om dansen?

Ønsker alle sammen en herlig helg!

-Camilla

Leave a Reply

