Goodbye, Askerhallen. Hello, Spring!

Det er en stund siden jeg har oppdatert. Jeg fikk blogget på toget på vei til til Raufoss. Nå er jeg på besøk hos besteforeldrene mine 🙂 Jeg har hatt min siste istrening for denne uka, og nå er det påskeferie.

Forrige uke
Etter KM hadde jeg en rolig uke. Jeg hadde bare 1-2 økter om dagen, med unntak av onsdag da jeg hadde tre økter.

Jeg følte våren begynte forrige uke. Vi hadde sesongens siste morgentrening på is på fredag, fordi påsken kom utrolig tidlig i år. Noe som betyr at isen i Askerhallen tas, noe som også betyr at jeg ikke skal stå opp kl. 6 to ganger i uka for å trene på is på en god stund.  Midt på høsten er det helt rart å stå opp til morgentrening fordi det så mørkt ute, og når vi er ferdig trent er det fortsatt mørkt. Så begynner det sakte, men sikkert å bli lysere utover vinteren og solen har stått opp da jeg er på vei hjem. De siste gangene har det faktisk vært lyst når jeg har gått til morgentreningen, og det gir meg skikkelig vårfølelse.

På tirsdag var jeg på skolen for første gang i år. Jeg ville få med meg en forelesning der fakultetsoppgaven i det ene faget ble gjennomgått. Jeg fikk også kjøpt noen bøker (skolerelaterte bøker).

 I helgen var jeg sosial. På lørdag etter trening var jeg med Kaja, Kaia og et tvillingpar i Oslo. Det var veldig koselig 🙂

 På fridagen aka søndag spiste jeg på Intermezzo med Hilde, Jemima, og Victoria for å feire Hilde sin 24-årsdag.

  Shameless selfie because I wore something other than yoga pants on a Sunday
Denne uka
Jeg startet uka med en del trening. På mandag hadde jeg fire økter. Jeg begynte med to isøkter på mandag på Jar. Første trinn, og andre progamtrening med fokus på kortprogram.

 Deretter dro jeg på OLT for å ha basis med Lene. Lene hadde dobbeltbooket en bordtennisspiller og meg, så da trente vi sammen, og det var egentlig bare gøy!

På kvelden hadde jeg en isøkt til, denne gangen fokus på langprogram. Vi fikk gå på isen litt før, så jeg var ferdig kl. 21.10, og ikke 22.20 som vanlig, og det var også utrolig deilig å kunne avslutte treningsdagen når jeg egentlig skulle ha begynt siste isøkt.

I går hadde jeg min siste istrening i Askerhallen. Det ble to isøkter, og felles yoga/tøying med meg.

I dag var vi igjen på Jar. Vi hadde fellestrening begge økter, en økt med hovedfokus på trinn, og en teknikkøkt.

De neste dagene er det ikke organisert trening, fordi ishaller er stengt, og mange drar på ferie.

Jeg overnatter på Raufoss til i morgen, men ellers kommer jeg til å være hjemme i Asker. Jeg kommer til å trene barmark, men akkurat hva har jeg ikke bestemt meg for ennå. Jeg lever etter en plan 95 % av tiden, så det er deilig å ikke måtte planlegge alt så nøye fremover de neste dagene. Det er ferie for meg!


Jeg kommer nok til å bruke disse dagene til å jobbe en del med skole også.

Ønsker alle sammen en fantastisk påske!

Kom gjerne med ønsker om det skulle være noe du vil at jeg/vi skal blogge om.

-Camilla 

 

 

 

 

Leave a Reply

