Påske, men ferie?

Hei, folkens!

Håper dere alle har en fin start på uken!

Påsken pleier å være en tid der jeg tar det litt med ro, litt fri fra isen og kvalitetstid med familie og venner. Denne påsken blir det på ingen måte en sånn påske da sesongen forsatt er igang og jeg lader opp til VM.

IMG_3954

Jeg skal ikke hjem til Norge, men blir i Malmö og trener her som vanlig og går på skole i Lund. Denne uken går vi in i en ny lesperiode, hvilket betyr nye kurser, så det er spennende! Hovedfokuset er så klart på trening denne uka, og avreise til Boston blir på søndag #sooooexcited.

Forrige uke gikk det veldig bra på treningene, og jeg skal forsette med å gå program og få godfølelsen før avreise.

haha tenkte å dele med dere mitt forsøk på å lage sunne muffins.  Oppskrift; havregryn,  mel,  egg,  melk, bakepulver, en sitron og bringebær;12074576_10156642928870263_34427181909857693_n

Resultatet var ikke så bra haha;

1549389_10156642919065263_8556295394633169316_n

Det er derfor jeg alltid får stå på sidelinjen når jeg og Camilla skal være på kjøkkenet fordi resultatet blir ikke så fint…. og Camilla liker inspo, det skal nemlig se bra ut. Kanskje er en fordel om alt ikke renner ut også 😉

Jaja, uansett så kunne jeg smake på de. Muffinsene smakte som havregrøt med bringebær,  så det var godt, men ikke veldig godt så kunne liker gjerne ha spist havregrøt med bringebær.

Håper alle får en fin påske og til dere som har påskeferie nyt fridagene! 

-Anne Line

 

 

 

Leave a Reply

