Ny pers på tampen av sesongen

Endelig fikk jeg det til i lang! Dette er sesongbeste, og ny pers i lang! Egentlig et av de aller beste programmene jeg har gått. Det var bare kretsmesterskap, men likevel moro! I KM går vi kun ett program.

Jeg klarte fire triple og to dobbel axler. Jeg hadde minus på siste dobbelkombinasjon. Det var også to levler jeg ikke fikk, men akkurat nå bryr jeg meg ikke om det.

Jeg fikk ny pers i teknisk i lang med ca 2 poeng.  I teknisk fikk jeg 52,91 poeng, og i programkomponenter fikk jeg 39,47. Jeg er selvfølgelig ikke fornøyd med 39,47 i programkomponenter da jeg flere ganger har fått mer i utlandet til tross for at jeg har gjort mange flere feil.

Men det viktigste for meg er å klare trippelhopp! Og det fikk jeg til! Så er superfornøyd med innsatsen.
IMG_5103 IMG_5117

Oppkjøringen til stevnet foregikk i sengen. Jeg har egentlig nesten ikke trent siden mandag. På fredag gikk jeg 40 min på isen, og da gikk jeg gjennom noen få elementer, og i går tok jeg en liten joggetur og litt streching.

DCIM100GOPROG0034134.
Run and Realx – sponsettøy
IMG_8658
Snap: camillagjersem

Men jeg hadde ingen forvetninger i dag, og tenkte at jeg måtte beholde roen for å komme meg gjennom programmet, og det gikk jo veldig bra! Jeg ble ganske så sliten etter programmet da. hehe, ikke bare fordeler ved å ligge i sengen.

Ellers denne uka har jeg gjort veldig lite. Det eneste jeg gjorde omtrent var å ha bilen til EU-kontroll og service hos Toyota Asker og Bærum, og ble superfornøyd med servicen:)
IMG_8615Jeg har også vært hos Sentralstasjonen fysio og manuellterapi for behandling av kroppen. Jeg har hatt en del spenning i øvredel av rygg, nakke og hodet da jeg har vært syk og sliten. Så det hjalp veldig.

Det er kun et utenlandsstevne som gjenstår, så de to neste ukene kommer jeg til å forberede meg til det 🙂

Håper alle har hatt en fin helg!

-Camilla

Leave a Reply

