#Roadtogetaboyfriend

Så jeg kan jo bare begynne med at dette innlegget er mest for tull 😉 So don´t take it too seriously!

Det er overraskende mange som er nysgjerrige på hvordan det går med datingen. Why not blog about it? Jeg har egentlig tatt det knusende med ro på den fronten, eller jeg har jo datet litt, men jeg har ikke hatt noe stort behov for å finne en kjæreste. Mine venner stresser mer på mine vegne.

Så er det mulig å kombinere toppidrettslivet med kjæreste?

Ja, absolutt! Anne Line klarer det, og jeg kjenner mange andre som også klarer det.

Men det betyr ikke at det er lett. For det er ikke til å stikke under en stol at det er mye, og da mener jeg MYE som skal klaffe.

Når folk har spurt meg hvorfor jeg ikke har kjæreste, har jeg stortsett skyldt på at jeg ikke har tid. Det er nok ikke bare tiden som er problemet, men også timing, sammen med en del andre faktorer sånn som kjemi og personens kvaliteter og verdier og slike ting. Samt er jeg veldig flink til å ikke legge ned en innsats, og samtidig friendsone de som er interesserte. #brakombiCamilla #waytogo (Y)

Punkt nr. 1: tid og timing.
Under sesong er det, la oss si: ikke helt heldig å treffe på drømmeprinsen

Her er et eksempel:
img_8523.jpg

Under sesong er det lite praktisk å sjekke opp gutter. Jeg er med venner rundt 1-2 ganger i mnd under sesong.  Det er jo veldig sosialt på trening da jeg trener med venner! Men sånn utover det så prioriterer jeg ikke tid med venner. Jeg klarer jo alltid å skvise inn en date, men så kan det gå lang tid før jeg evt. får tid til en date nr. 2.

I tillegg er det typisk at når jeg ikke har tid, så er det flere interesserte. Og når jeg endelig har litt ledig tid, så er det stille.

Punkt nr. 2:  Ikke alle gutter er kjærestemateriale.

“My milkshake brings all the emotionally dysfunctional selfish, narcissistic boys to the yard” Sitat – så det på Twitter et sted.  – Men noen andre som kan relatere? Haha, uff…

Men jeg grer ikke alle gutter over en kam! Jeg vet jo om mange venninner som har supre kjærester. Totally relationship goals ❤ Det gjelder bare å møte en godgutt først.

I tillegg har jeg vel noen krav: Jeg skal ikke liste opp alle kravene, men disse to er dealbreakers.
 Det kommer ikke til å fungere hvis:

-Du ikke liker idrett eller trening

– Du ikke kan planlegge

Jeg har jo tenkt at jeg ikke kan stille så høye krav, når jeg selv er så mye opptatt, og da har jeg heller tenkt at det er bedre å være singel.

Men nå er det snart off-season, og jeg er oftere hjemme og har litt mer tid til rådighet.

(Når jeg ikke trener, eller leser til eksamen da)

Så om jeg velger å sette inn støtet utover våren, har dere noen datingstips? Sjekketips? Hvor møter man de kjekke og snille guttene?  Og ikke minst hvordan går man frem?

Jeg tester gjerne ut kreative forslag. Kommenter i feltet under, eller DM.

-Camilla

 

 

4 Comments

Add yours →

  1. Howard Morgenstern March 13, 2016 — 9:57 pm

    I don’t think you need tips. You just be who you are And you’ll find the guy that meets your stand. Don’t change yourself for anybody. I have been friends with you for two years and you are amazing. Women always seem to have to make the changes for men. As a old guy I can say that always duo s the relationship. Sadly dating here as athletes mostly is about short on the relationship side and mostly physical. I a runner nd dated a famous gymnasts who was ending her career because of injury. We were together for 5 years but she never trusted me and I was faithful. During that time she had a tough time by not being in the spotlight. That is why I like your know how to plan. You My friend will go far in whatever you choose. Today most people are waiting longer to start relationship. Here many women are now marrying in their 30’s. Look ahead Cailla you are going the own this world amazing as you are!

    Like

  2. Tina Helen Bergem March 14, 2016 — 8:41 am

    Hahahha elsker dette innlegget

    Like

Leave a Reply

