Oslo Interskate

– Camilla –

Tenkte jeg skulle oppdatere litt. Forrige helg var det Oslo Interskate.  Den konkurransen tok jeg som en god konkurransetrening.

Denne gangen velger jeg å fokusere på det jeg fikk til, til tross for én feil i kort, og tre i lang.

I kort er jeg mest fornøyd med at jeg klarte å legge feilen jeg gjorde bak meg, slik at jeg klarte de andre 6 elementene.

Jeg klarte også å legge feilene jeg gjorde bak meg i lang. Jeg gjorde feil på begge salchowene, og hadde en liten “hjerneblødning” da jeg igjen ikke klarte å holde styr på antall toelooper. “You´d think a girl would learn…” Dette må altså være siste gangen jeg gjør en så amatørmessig feil.

I lang hadde jeg bedre energi gjennom hele programmet enn jeg har hatt tidligere, og jeg fikk level 4 i trinn for første gang. Stoked! 😀  Så det tar jeg med meg videre.

Jeg fikk 132,83 totalt.

12823470_952251744858637_5616337865009753843_o

Bilder av Cindy Xia.

I går og i dag har jeg ikke vært i form rett og slett. Jeg har hatt ganske sterk hodepine de siste dagene, og i natt fikk jeg også vondt i halsen. Jeg var hos legen i dag, for lærte tidligere i høst at man faktisk går til legen når man ikke føler seg helt topp.

De fleste vet nok at det å ikke få trent er noe av det verste jeg vet!  Jeg lærte i desember at om man har vondt i halsen, og ikke tar det med ro, så blir det bare verre. Så da må jeg vel bare lytte til kroppen. Det er bedre å ta det rolig nå, for da rekker jeg å bli klar til neste konkurransetrening på søndag, nemlig kretsmesterskap i Askerhallen 🙂 For interesserte så går det rundt 11. tiden.

Håper dere er friske og raske!

Vi blogges,
Camilla

 

 

Leave a Reply

