14.plass etter kort!! Treningsdag i dag, finale i morgen!

img_7816.jpeg
Russiske Radionova

Camilla oppdaterte for meg i går. Og delte videoen av kortprogrammet mitt her.

Gårsdagen begynte med trening kl. 6.45 på isen, og etter det dro jeg tilbake på hotellet. Jeg hadde to timer på meg til å spise, slappe av litt og gjøre meg klar.

Det var helt fantastisk å gå foran publikummet i Bratislava. Det er alltid en unik steming på mesterskap, og jeg klarte å nyte opplevelse. Jeg kjente meg både spent, og klar, og det var veldig moro!

Etter at jeg landet på slynge var jeg så glad fordi hoppene satt, og da fikk jeg litt for stort fart inn i hoppeparallellen som jeg misset på. Jeg trodde at jeg skulle miste hele piruetten, men så klarte jeg å redde litt av den. Resten gikk fint!

14.plass etter kortprogram er karrierebeste i EM!

Det er første gangen jeg gikk i en konkurranse med en som har lik musikk som meg. Dette visste vi på forhånd. Helery og jeg snakket om det, og vi begge håpte at vi ikke skulle trekke slik at vi gikk rett etter hverandre.

img_7809.jpeg
Fra trekningen

Men hun trakk 9 og jeg trakk 10. Haha.

img_7812.jpeg

I går så jeg på resten av jentene. Det er så gøy at vi er 5 fra norden i finalen!
img_7810.jpeg img_7811.jpeg

Russisk dominans i år også!
img_7817.jpeg

Hotellet vi bor på!

img_7808.jpeg
Her er hotellet vi bor på!
img_7818.jpeg
Tid for mat

Sondre gikk også videre til finalen!! Svenske Majorov gikk et grymt åk, og det gjorde min gode venn Jorik fra Belgia også! Jeg blir så glad av å se på venner lykkes!

I dag har jeg kun treningsdag.Jeg skal se på litt isdans og Sondre gå finalen!

I morgen går jeg til oppvarming 18.54 –> TimeSchedule
Tror du kan se det her: NRK sport

Sportslig hilsen

-Anne Line

Leave a Reply

