Anne Line er klar for finale i EM!

-Camilla –

Jeg oppdaterer for Anne Line, med tillatelse da selvfølgelig! Hun skriver nok om hennes egen opplevelse litt senere.

Anne Line gikk i andre gruppe under kort i EM. Hun gikk et supert kortprogram. Hoppene satt, men misset litt på hoppeparallellen.( så mistet nok én eller to levler på den, samt kvaliteten på piruetten ble ikke som den pleier å være.)  De 6 andre elementene var fine, og hun hadde en god flyt i programmet!

Jeg kunne følge med på konkurransen da det var i pausen mellom øktene mine. Jeg brukte denne linken: NRK EM i kunstløp kortprogram ! Jeg blir jo utrolig nervøs når jeg ser på! Akkurat de 3 minuttene når hun går programmet sitt er helt forferdelig, men jeg kunne puste lettet ut da hun gikk så fint! Hun fikk en totalsum på 49,80 poeng. Så jeg visste at hun ville kvalifisere seg, selv om det var ganske mange igjen.

Anne Line har jo gått fine program mange ganger, og leverer hun som vanlig, så vet vi at finalen er sikret. Samtidig er store mesterskap så nervepirrede, fordi én stor feil på et hopp, kan gjøre at finalen glipper. Og da er det over.

Her er løpet:

NRK oppdaterte også: http://www.nrk.no/sport/em-i-kunstlop-1.12181732

Hun ligger foreløpig på 4.plass, og det er 12 stykker igjen, så hun blir dårligst nr. 16 etter kort! Og det vil være beste i EM etter kort!

img_7785.jpeg
Foto: EDEA

img_7756.jpeg

Her er noen bilder hun har sendt meg:

img_7790.jpeg
På trening

img_7791.jpeg img_7792.jpeg img_7793.jpeg img_7789.jpeg

Nå skal jeg heie på Joshi! Og i kveld skal jeg heie på Sondre, og de andre guttene!
Regner med at det går direkte på samme link som jeg lenket over.

Ha en super dag!
Sportslig hilsen,

Camilla

4 Comments

Add yours →

  1. Åh, så gøy å lese! Har fulgt Anne-Line litt sånn i ny og ne siden OL (hey, det er vel den ene idretten jeg krever å få med meg under de gale dagene), var ikke klar over at dere hadde en blogg! Blir spennende å se hvordan det går! 😀

    Like

  2. Howard Morgenstern January 28, 2016 — 6:35 am

    Anne You are a shining star!

    Like

Leave a Reply

