På vei til Island!

-Camilla-

Nå er det klart for å konkurrere internasjonalt igjen etter en pause siden desember!
Jeg gleder meg utrolig masse! Jeg var på island i 2013 under Nordisk, og har gode minner fra det stevnet.
21225_10152863850370301_925370812_n

I morgen blir det treningsdag, og konkurransen går lørdag (kortprogram) og søndag( friløp). Jeg er den eneste som deltar i senior fra Norge, men vi er en hel gjeng både fra Asker og Oslo, så det blir gøy!

_14_8571 AKK141128 01 USM
Foto: Espen Hildrup!
Ellers legger jeg ved to nye intervjuer, hvis du ikke har fått med deg det:
Jeg ble intervjuet av Inside Skating under Finlandia Trophy i fjor høst av Askar Ibragimov.
Press here for the interview by Inside Skating

Og i går var det en artikkel om Line i VG: Trykk her!

Ha en super dag! :-*
Sportslig hilsen,

Camilla

 

Leave a Reply

