10 days until the European Championship

Snart reisedags

Neste mandag reiser jeg og treneren min Ela til EM i Bratislava!

Jeg gleder meg veldig, og jeg føler med taggad!! Jeg liker det svenske ordet, det er så positivt og bra!

Denne uken har jeg jobbet mange timer ektra med koreografi og finpusset på detaljerne i programmet sammen med Salome Brunner! Tiden bare flyr av gårde når jeg jobber med koreografi fordi jeg har det så gøy.

IMG_2497

Jeg har en fin treningsuke og det føles veldig bra på isen. Likevel er jeg spent, fordi mesterskapet er viktig for meg! Jeg føler det er alltid viktig og positiv at jeg kjenner på spenningen før konkurranser, for det hører til.

Nå er det bare en uke til med trening før mesterskapsesongen setter igang. Whooop!

Vakker vinterdag

I dag har jeg hatt fri fra trening og brukt dagen med kjæresten min Lukas. Det har vært super koslig!IMG_4508

Vi har vært ute og gått tur ved Västra hamnen i Malmö.

IMG_4509

Med solen som varmet litt i ansiktet var det herlig å gå på tur idag. Det var vakkert å se Malmö med litt snö. Det er ikke så ofte det er snø her nede i Skåne.

IMG_4514

-Håper du har hatt en fin dag og får en fin uke som kommer!

Sportslig hilsen,

-Anne Line

3 Comments

Add yours →

  1. Howard Morgenstern January 18, 2016 — 7:26 am

    So excited for you Dear Anne! Enjoy every moment. The crowd and hopefully the judges will love you. Thank You for your chilly photos here it is in the 60’s and we are complaining! Cheers for our Anne! Love and God Bless!

    Like

  2. Lykke til i EM! Du og Camilla er kjempeflinke❤️ Gleder meg til å se dere konkurrere😄😄

    Like

Leave a Reply

