Recap of the first week in 2016

Starten på 2016!

Hei! Vi tenkte å oppsummere den første uka i 2016. Nytt år og nye muligheter! Mesterskapssesongen er rett rundt hjørnet, og vi har hatt en fin første uke. 

12439514_10156371668875263_1621275816725604812_n

Terping på program

-Anne Line

Denne uken har vi ikke hatt ordinært skjema. Vi begynte 8.40 noen dager så da fikk vi litt ekstra sovmorgon. På isen har fokuset vært på programtrening.

-Camilla
Vi begynte med vanlig rutine fra mandag av noe som innebærer noen sene kveldstreninger, og noen tidlig morgentrening, og fine treningstider midt på dagen også! Det er digg å være tilbake til det normale, og det har selvfølgelig vært programgåing som har vært hovedfokuset på istreningene.

“I don’t know about you, but i’m feeling 22.”

På onsdag hadde vi bursdag. Siden vi var 17 år, har vi feiret bursdagen hver for oss. Det er ikke alltid vi gjør noe ut av dagen.

12472406_10156369211755263_962113058336794599_n
Anne Line glad på bursdagen

-Camilla-
Jeg begynte dagen med tre vanlige økter, to på is, og en basis. Det var utrolig koselig at noen kunstløpvenninner tok initiativ til å feire meg! Vi spiste på Intermezzo. Er der jeg alltid går om jeg skal spise ute. Tror jeg har tatt med meg alt fra, venner, dates, journalister, tv-produsenter, osv. Så er man i Asker, så anbefales det på det sterkeste! Utrolig koselig sted!   Ukens film: Star Wars The Force Awakens

12509512_10156371549460263_2086608417062303736_n

-Anne Line

Mandag så jeg og en treningskamerat den nye Star Wars filmen kl 11.00 mellom første og andre treningsøkt. Skulle aldri tro jeg skulle gå på kino så tidlig om dagen. Men så verdt å se filmen.

Jeg så faktisk alle Star Wars filmene for første gang i november, da kjæresten min er Star Wars-fan, og vi tenkte å se den nye filmen sammen siden jeg likte filmene. Men når jeg var hos han nå under julen, var alle forestillinger utsolgt. Jeg MÅTTE jo bare se den på kino, så da så jeg den med Marckus og den var så BRA!

Ukens kos

IMG_4238

Ukens Challenge

Camilla fikk denne øvelsen i utfordring denne uken. Vi har ikke noe særlig fokus på armstyrke, men vi sier ikke nei til en utfordring. Øvelsen sitter ikke ennå ettersom den er ny, men work in progress, den sitter nok etterhvert.

Helg:

-Anne Line

I går hadde jeg en oppvisning sammen med de små jentene i oppvisningsklassen, kjørte 6 minuter oppvarming på isen som vi gjør i konkurranse. Det var mest for at jeg skulle få en gjennomkjøring før EM i slutten av januar. Min venninne, Terese, har aldri sett meg live så hun og familiene hennes kom for å se på. Det var stas å gå på skøytere foran dem og programmet gikk bra!

12540814_10156380885210263_8671335881711013211_n
Litt streching etter oppvisningen

Konkurranse
-Camilla-

Jeg hadde konkurransetrening i Sarpsborg. Kortprogrammet var ikke så bra, men i friløpet hadde jeg en tung start, men jeg klarte å snu det og fikk med meg mange gode elementer. Jeg er fornøyd med 9 av 12 elementer! Totalt fikk jeg 129,89 poeng.

Foto: Berit Steigedal

Håper alle har fått en super start på året! Ha en fin uke folkens! :-*

Sportslig hilsen,

-Tvillingene

Leave a Reply

