Restitusjonsdag

Helg

Etter syv treningsdager har jeg fridag for å restituere kroppen. Det er både godt for kroppen og sjæla! Restitusjon er jo viktig for å få utbytte av treningen jeg legger ned! For å få maksimal restitusjon er det viktig at jeg spise riktig og sover bra.

I dag har jeg ikke store planer så jeg har sovet lenge, og det var utrolig deilig!

 

Teatime

IMG_3836

Jeg begynte dagen med å tusle rundt i pysjen og startet morgenen med en god kopp earl grey te og en brødskive med ost og paprika. Så snakket jeg en god stund i telefonen med min Lukas som jobbet på akutten i går natt.

Ut på tur i Pildamsparken

Selv om jeg har fri betyr det ikke at jeg må sitte inne hele dagen! Det er super deilig å komme ut i naturen og røre på kroppen litt.

IMG_4312 IMG_4328 Jeg synes det er fascinerende å se på rørelsemønstret til fuglene. De er så elegante.

IMG_4330
IMG_4377
Utegym i Malmö

Selv om jeg har én dag fri fra treningm kriblet det litt i kroppen da jeg så utgymmet i Pildamsparken!

IMG_4378Etter turen var det hjem for å spise.

Mat

IMG_4303

I går lagde jeg og en vennine dette, så i dag blev det rester fra gårsdagen middag, uansett var det super godt.

Varmt bad

Har akkurat tatt et super deilig og langt bad. Med tanke på de mange timene i ishallen denne uken, og det kalde været ute, er det extra deilig å slappe av i varmen!  Unn deg selv ett lang bad du også 😉

IMG_4379
Kemon Norge produkter #Spons

Hva gjør du på din fridag? Håper du har hatt en fin lørdag!

-Anne Line

 

 

2 Comments

Add yours →

  1. Howard Morgenstern January 9, 2016 — 9:11 pm

    Could you be any cuter? If you were on the U.S. National Team you’d be making millions of dollars in endorsements! I am proud of how you carry yourself as a true Champion! Plus thank you for the beautiful photos of Norway. Now you know I can’t read Norwegian …what was that about paprika? Have a wonderful week!

    Like

Leave a Reply

