Hvordan overleve lange reisedager? #Tirsdagstips

//ANNONSE – dette innlegget er sponset.

Det andre tirsdagstipset er ikke en treningsøvelse, men noe nytt jeg har testet ut!

Det er ingen overraskelse at jeg reiser mye, som toppidrettsutøver blir det mange turer under sesongen.

Å reise er noe av det beste jeg vet. Selv om jeg elsker å komme til nye steder, kan selve reisen være drit kjedelig. Det blir alt fra buss til tog. Fra fly med eller uten flere mellomlandinger, og det blir derfor MYE venting. Så da er det bare å smøre seg med god tålmodighet.

1977349_731555846877631_1911815646_n
Buss mellom hotellet og ishallen i japan tok minst én time.

Så hvordan overlever jeg den kjedelige reisen?
Jo, jeg har nemlig begynt med noe som heter Storytel! Har du hørt om det?

Jeg har alltid vært glad i å lese. I stedet for å ha med meg bøker som kan ta stor plass og veier mye, har jeg nå begynt å høre på lydbøker og lese e-bøker på Storytel. Storytel er en streamingstjeneste på samme måte som Spotify. Når appen har blitt lastet ned på mobilen, har du tilgang på tusenvis av lydbøker og e-bøker på flere språk!

Personlig foretrekker jeg å høre på lydbøker på reisen, slik gir det meg en perfekt avkobling på selve reisen som er kjedelige og kan være stressende. Samtidig slipper jeg å bli reisesyk. I tillegg er det  sikkelig bra at man kan laste ned lydbøker, så man kan høre på det offline!

IMG_6998

I løpet av romjulen har jeg brukt minst 20 timer i bil eller tog, pluss en flyreise. Jeg har brukt Storytel masse, og jeg har blitt veldig glad i det.
Abonnementstjenesten koster 169 kr per måned, men alle som leser bloggen kan prøve tjenesten gratis i 30 dager!!

Trykk HER for å prøve det du også!

– Anne Line

 

 

 

One Comment

Add yours →

  1. Howard Morgenstern January 5, 2016 — 8:07 pm

    As always excited for you Dear Anne! Of course I wish you wrote in English like Sondre does. Guess I better learn Norwegian! Love and God Bless!

    Like

Leave a Reply

