VG-sportens topp 100 største idrettshelter 2015

VG-sporten har årlig en kåring over de 100 største idrettsheltene. I fjor var den første gangen jeg var med på lista grunnet OL-finale. ( Da var jeg 77 på lista.)  I år har jeg klatret fem plasser opp på lista fordi jeg klinket til under VM og satte historisk resultat med 17.plass i VM i Shanghai.

I Norge er vi bortskjemte med gull og medaljer, og det er så mange dyktige idrettsutøvere i Norge vi kan være stolte av! Jeg er derfor ydmyk og stolt over at VG tar med meg og kunstløp.

Det er gøy at media vet at det er et skyhøyt internasjonalt nivå i kunstløp og at de legger merke til våre prestasjoner.

Skjermbilde 2015-12-24 kl. 14.14.26

Vil du se hele VG topp 100 lista kan du klikke  her.  Du kan også stemme på meg hvis du vil under *folkets favoritt*

-Sportslig hilsen,
Anne Line

Leave a Reply

