Hjem til jul

– Anne Line-

Nå har jeg hatt siste økt på isen i Malmø før jeg nå drar hjem til jul.

I helgen står landslagssamling og to juleshow på skjema.

12347726_10156290745925263_5130874600705808340_n
Malmö Arena

I år skal jeg feire jul hjemme i Asker. Siden jeg bor i Malmö, synes jeg det er ekstra stas å få tilbringe tid med familien. Vi ser hverandre ikke så ofte. I år jobber Pappa i Sarajevo, jeg bor i Malmö, Camilla og mamma bor i Asker.

De to siste årene har pappa jobbet i Afghanistan for å lede de norske styrkene og da feiret både jul og nytt år der nede.

999937_10152138145712415_484601766_n
I år er pappa hjemme for å feire jul med oss! Så det blir super koslig å få familietid denne julen.

I 2014 var vi invitert på God Morgen Norge på juleaften der vi snakket om de som tjenestegjør i utlandet og får ikke vært med familien under høytiden. Pappa dukket overraskende opp på Skype!

I år er vi alle fire samlet, og det blir kjempekoselig!

I morgen er det som vi har promotert for juleshow i Askerhallen! Kom og se Movies on Ice i Askerhallen kl 18.00. Jeg håper å se deg der! Tror showet blir veldig bra! Vi går hver vår solo, har sammen en duo og Camilla er med på åpning, avslutning og et gruppenummer.

Jeg ønsker alle sammen en fin helg!

-Anne Line

 

 

Leave a Reply

