Tid til å være sosial

-Camilla-

Hverdagen er hektisk, og i helgene når jeg ikke har konkurranse har jeg ofte en del praktiske ting som må ordnes, eller skolearbeid, eller så er jeg veldig glad i å slappe av alene.

Men i desember har jeg ikke noen konkurranser, og jeg har derfor tatt meg tid til å være sosial!  Det har vært godt for sjela!  Jeg har byttet ut treningstightsen noen få ganger, men som er ofte til å være meg! Jeg har gått i jeans hele 3 ganger i løpet av to uker, og det er mer enn jeg har gjort fra september – november. (#prøverhardt, ref. #50factsaboutme-innlegget). Vennene mine er uansett vant til at når jeg ikke trener så går jeg i treningstøy eller koseklær.

Jeg har vært mest med kunstløpvenner. Jeg har gjort ting jeg uansett har måtte gjøre. Som feks dra på juleshopping, spise mat, og bare slappe av sammen med venner eller sove.

Jeg har også spist ute med to supersøte venninner som jeg studerer sammen med. (se bildet over)

Sondre (for de som ikke vet hvem det er, så er det min tidligere treningsbuddy som jeg var med HELE tiden før han flyttet til Oberstdorf i fjor) Han er nå hjemme! Det er så gøy å ha han tilbake i hallen, og ikke minst har jeg fått mye kvalitetstid med han utenfor isen også.

img_6747.jpeg
Er visst det eneste bildet jeg har på mobilen av Sondre fra de siste dagene. Her med søteste Elvis.

Ellers er det jo superkoselig at det er mange andre som er hjemme og tar kontakt. Jeg har fått tid til å være med noen, men jeg har fortsatt ikke tid til å møte alle. Men det er alltid hyggelig at folk husker på meg og ønsker å møte meg når de kommer hjem! Det setter jeg pris på.
(Har vært dårlig på å ta bilder da, men tror det kommer til å bli tatt mange bilder fremover!)

I morgen kommer Anne Line hjem! Jeg har ikke sett henne siden vi var i Finlandia Trophy i begynnelsen av oktober, og jeg gleder meg noe helt sykt til hun kommer hjem.

Til helgen har vi landslagssamling fra fredag til søndag, og vi har også juleshow fredag og lørdag. Så det er mye på planen fremover.

Snart kommer noen videoblogger aka tullevideo, så følg med!

Håper alle har en fin førjulstid!

-Camilla :-*

Leave a Reply

