Breaking in new skates, Edea

-Anne Line –

Yeey, nå har tiden kommet for å gå inn nye skøyter!

12301732_10156268494705263_8349530431627556041_n

Det er en herlig følelse å bytte skøyter. Skoene er fine, hvite og uten merker. Følelsen av å ha bedre støtte er deilig, men det er ganske stivt i begynnelsen.

IMG_3917
Worlds 2015 in Shanghai

Edea er helt klart mine favoritt skøyter. Jeg går på modellen Conserto og trives veldig bra med det. Har brukt Edea i 7 år nå. Skøyteskoen formes bra etter foten og er lette å gå inn. Jeg får jeg mindre kramper og gnagsår sammenlignet med andre skøyter som jeg har prøvd.

IMG_4047-e1449592315373

Jeg er så heldig å få sponset skøytenskoen av Edea og får de av Joanna på Ishuset (Malmö Hyllie).  I år er det bare skøyteskoen jeg skal bytte, skal fortsette med de samme John Wilson (Pattern 99) skøytejern.

 

 

Leave a Reply

