Lyst til å vinne billetter til årets juleshow?

Har du lyst til å vinne billetter til Asker kunstløpklubbs juleshow “Movies on Ice” 18. eller 19. desember?

Les videre her!

Vi har i samarbeid med klubben vår, Akk, fått lov til å dele ut 3 gratis billetter til juleshowet!

Konkurransens regler:

  1. Del dette blogginnlegget.
    Du kan selv velge hvor: Facebook, Twitter, osv. Du kan også dele gjennom Instagram, da feks. legge ut feks bilde av plakaten over (hvis du velger Instagram; husk og hastagg #dobbelgjersem slik at vi kan se det)
  2. Kommenter i kommentarfeltet på bloggen her under
    “Jeg vil vinne” samt hvor du har delt innlegget.
    Eks. “Jeg vil vinne, delt på Facebook” PS: Husk å legg igjen epost når du kommenterer for da kan vi kontakte deg hvis du vinner. (eposten forblir annonym, det er kun vi som kan se den)
    Vi trekker tre tilfeldige vinnere.

Konkurransen pågår frem til den 13.desember, og vinnerne trekkes ut da. Lykke til! Vinnerne velger selv hvilken dag som passer.

_14_3263-OSKjuleshow141213-01-X3

 

4099849956Vil du øke vinnersjansene dine? Følg med på Sondre sin blogg og delta i konkurransen hans som kommer snart!

-Tvillingene

 

 

 

12 Comments

Add yours →

  1. JEG VIL VINNE, delt på Facebook:)

    Like

  2. Jeg vil vinne! Delt på Facebook 🙂

    Like

  3. Jeg vil også vinne 🙂

    Like

  4. Jeg vil vinne såå mye! Deler blogginnlegget på instagram – meerikaa er brukernavnet😊

    Like

  5. Jeg vil vinne! Delt på instagram. ❤️❤️☁️

    Like

  6. Vi vil gjerne vinne billetter og følger bloggen deres med stor glede, delt på Facebook 😀

    Like

  7. Jeg vil vinne (delt på Facebook)

    Like

  8. Jeg vil vinne! Delt på facebook.

    Like

  9. Anne Margrethe Oddvoll December 5, 2015 — 5:05 pm

    Jeg vil gjerne vinne. 😄 Delt på Facebook.

    Like

  10. jeg vil gjerne vinne billetter og se Anbe Line og Camilla. Delt

    Like

Leave a Reply

