En onsdag #hverdagsglimt

-Camilla-
Happy Hump day folkens! Jeg har fått en del forespørsler om diverse blogginnlegg, så jeg kommer nok til å blogge jevnligere nå. (antageligvis, kan ikke love noe)

I dag tenkte jeg å blogge om dagen min. Her er et utvalg hverdagsglimt.

Dagen begynte tidlig med morgentrening. Akkurat idet vekkeklokken ringte hadde jeg ikke lyst til å stå opp. Trikset er å komme seg fort opp av sengen, og så våkner jeg med en gang jeg har spist litt. Vi er i hallen 6.30, jogger et par runder rundt hallen før vi går på isen.

Her er jeg ferdig med første økt. 
I dag var det en del som måtte planlegges med transport fordi jeg skulle en tur inn til UiO, for så trene på Olympiatoppen og videre til Holmen ishallen. Jeg brukte derfor 90 minutter på å kjøre opp til Sognsvann fordi det alltid er kø på morningen, men jeg hadde god tid og i bilen hørte jeg på P5.  
Jeg tok T-banen fra Sognsvann til National for å få med meg en manduksjon i fast eiendoms rettsforhold. På veien spiste jeg en banan fordi jeg liker bananer! (ref, banandiskusjonen som pågår på nettet akkurat nå)

 
Advokaten som holdt manduksjonen formidlet stoffet på en god måte slik at jeg fikk godt utbytte av å møte opp! 
Så var det tid for dagens andre økt.   Jeg trente med Lene, og jeg hadde med GoPro, så kanskje jeg legger ut noe fra økten etterhvert. 
Jeg kjørte direkte til Holmen, og slappet av i 40 minutter før tredje og siste økt.
 Og her var jeg ferdig for dagen.

Fikk du ikke med deg gårsdagens innlegg, klikk HER (oppdatering på konkurransefronten)

I morgen kommer Anne Line og jeg til å dele en konkurranse. Stay tuned for more!
ps. forsidebildet er ikke fra i dag 😉

Leave a Reply

