50 Facts about me – Camilla

50 Facts about me – Camilla
Så vi startet jo denne bloggen for at folk kunne bli bedre kjent med oss. Så jeg har tenkt til å prøve noe som egentlig er en videoblogg, “50 facts about me tag” som florerer rundt på Youtube, men som jeg velger å gjøre her.

Så da bare starter vi: her er 50 “random” fakta om meg.

  1. Jeg er under 160 m høy.
  2. Jeg er halvt filippinsk.
  3. Jeg er trener og koreograf noen få ganger ved siden av alt det andre jeg gjør.
  4. Jeg er mindre redd for slager etter at jeg holdt en.
  5. Jeg ble mer allergisk for tre år siden, og nå tåler jeg ikke pollen, dyr, nøtter eller enkelte frukter.
  6. Skal jeg lage middag når jeg er hjemme alene blir det som regel laks eller sushi.
  7. Jeg går nesten aldri med sminke i hverdagen.
  8. Men jeg synes sminke er kjempegøy, og synes det også er stas når jeg først pynter meg.
  9. Jeg er en veldig følelesesmessig person.
  10. Jeg hater jeans. Så har jeg på meg jeans når jeg møter deg, betyr det at jeg prøver hardt.
  11. Jeg har flyttet 9 ganger og gått på 3 forskjellige barneskoler.
  12. Jeg er egentlig ganske dårlig til å huske navn.
  13. Jeg blir fort betatt, men har aldri vært forelsket.
  14. Jeg har ikke sett mormoren min på 11 år fordi jeg ikke har vært i Philippinene siden jeg var 10 år.
  15. Jeg er utrolig ukoordinert når det kommer til ballspill.
  16. Jeg har på mitt beste gjort 57 situps på 1 minutt. ( uten å løfte føttene)
  17. Da fikk jeg brannsår på ryggen, og jeg har fortsatt arr.
  18. Jeg begynte å studere jus fordi jeg ble med en forretningsadvokat på jobben for 3 år siden.
  19. Før Line flyttet ut pleide jeg å snakke om meg selv i flertall. Hun var liksom en del av meg, og vi gjorde alltid ting sammen.
  20. Jeg klarer ikke å lære meg sangtekster, men er egentlig like så greit for jeg kan heller ikke synge fint.
  21. Jeg elsker Dancing with the stars.
  22. Jeg har et “crush” på omtrent alle som er “pro” i DWTS. Både guttene og jentene.
  23. Selv om jeg er over 20 år så føler jeg at jeg gjør noe ulovlig hvis jeg kjøper sjokolade på butikken.
  24. Jeg hadde regulering i andre klasse.
  25. Jeg er ikke keivhendt, men sparker likevel fotball med venstre fot.
  26. Uansett hvor jeg skal, klarer jeg å ta med meg altfor mye, og jeg har ofte med meg mange poser.
  27. For mange av mine beste venner bor i utlandet.
  28. Jeg var prefeksjonist før, men jeg tror jeg har en indre prefeksjonist i meg fortsatt.
  29. Jeg er ganske åpen, men det er kun få jeg deler mine innerste og dypeste tanker med.
  30. Jeg tar med meg et kosepledd overalt. Med til venner eller når jeg drar på tur.
  31. Håret mitt må fønes, hvis ikke bruker det evigheter på å bli tørt.
  32. Jeg er veldig glad i badstue, boblebad og massasje.
  33. Jeg har aldri følt at jeg har gått glipp av noe når folk på min alder er på fester o.l.
  34. Jeg går nesten bare i treningstøy.
  35. Jeg kan være veldig utadvendt, men jeg kan også være sjenert.
  36. Jeg har aldri drukket alkohol.
  37. Da jeg gikk i første klasse sa jeg at jeg ville bli flyvertinne. Jeg syntes det var så gøy å fly, men etter mange reiser, så er aldri selve flyturen noe særlig gøy lenger.
  38. Jeg blir veldig nervøs når jeg ser på vennene mine konkurrere og spesielt Anne Line.
  39. Jeg trodde pappa var helt seriøs da han sa at vi ikke fikk lov til å ha kjærester, men nå er det visst lov ettersom han godtok at Anne Line har fått seg kjæreste.
  40. Som liten hadde jeg ikke en bamse, men jeg hadde en rosa pute som jeg tok med meg overalt.
  41. Jeg liker å være sosial, men trives veldig godt i mitt eget selskap også.
  42. Jeg er ekstremt kilen. Jeg må konsentrere meg hardt dersom noen skal ta på meg. Som feks i sikkerhetskontrollen på flyplasser.
  43. Jeg ler når jeg synes en styrkeøvelse er ekstra tung.
  44. Når jeg er sliten eller blir ekstra flau, får jeg en synlig blodåre i pannen.
  45. Jeg bytter sokker hver gang jeg tar på/av meg sko eller skøyter. Med tre økter om dagen er jeg kanskje oppe i 6 sokkepar per dag.
  46. Jeg eier ikke retningssans.
  47. Enten går jeg med 10 lag med klær eller nesten ingenting. Det er egentlig nesten aldri noe i mellom.
  48. Jeg synes det er så gøy å bli løftet av gutter, så jeg hadde kanskje passet som parløper?
  49. Jeg har sett “The Notebook” altfor mange ganger. Vil egentlig ikke si hvor mange ganger jeg har sett den.
  50. Det er ikke så mye som skal til for å gjøre meg glad: trening, mat og søvn, og da er jeg fornøyd.

Stockholm-3446

Leave a Reply

