Anne Line gleder seg til sesongstart

-Anne Line –

Nå er det bare en uke til sesongstart! Jeg gleder meg veldig. Det er alltid spennende  å konkurrere, komme til en arena og føle på spenningen i kroppen med store forventninger om å gå fine program.  I år går min første konkurranse i Finland, Espoo. Det er første gangen jeg skal konkurrere i den arenan.  Fra Russland stiller det løpere med medaljer fra EM og VM. Så ingen tvil om at det er høyt nivå. Camilla skal også delta i Finlandia trophy. Jeg gleder meg til å se henne og jeg er sikker på at vi kommer til å få en fin helg sammen.

IMG_2586

Det går bra på trening om dagen så jeg gleder meg veldig og håper på en fin start på sesongen.

Håper dere har en fin helg!

 

 

 

Leave a Reply

