En uke til avreise

Om en uke reiser jeg til Finland for å konkurrere i Finlandia Trophy! Jeg satte opp stevne tidlig på ønskelisten fordi jeg fikk en utrolig flott opplevelse i fjor. Stevnet ga meg en god erfaring, da det både var internasjonale toppløpere og flotte rammer rundt selve konkurransen. Hun som vant i min klasse ble verdensmester og europamester noen måneder senere.

Det er en selvfølge at treningene min nå hovedsakelig består av istreninger. Jeg er heldig som har tilgang på mye istid i Askerhallen og Holmenhallen. Oppkjøringen til stevner består av programgåing. Når jeg er fornøyd med de tingene jeg skal gjøre til musikk, får jeg lov til å trene på elementer som jeg ikke har i programmene. Det blir en slags belønning for at jeg har vært flink.

Frem mot neste uke er det bare terping og ha fokus på flyten i skøytegåingen.

Så er her en liten #throwbackthursday;
Kortprogrammet fra Finlandia Trophy i fjor.

Sportslig hilsen,

– Camilla

Leave a Reply

