Run and Relax

Jeg er så stolt og heldig som har fått med meg Run and Relax på laget!

Jeg har gleden av å kunne gi mine følgere 15 % rabatt på hele den nye kolleksjonen til Run & Relax i nettbutikken deres.
Klikk her –> Run & Relax

Rabattkoden er : Camilla-run&relax-15!

Tilbudet gjelder før 17.oktober 🙂
NB! Det gjelder ikke maduka matter, bkr flasker og Teeki pants.

#Spons

IMG_2903
Yoga tights – Stone Dye, Run top- Burgundy/White
IMG_2925
Yoga Tights -Stone Dye, Run Top – Turquoise/White
IMG_5661.JPG
Budha Tights – Space Dye/turquoise Karna, Yoga Cami – White

IMG_5606.JPG

IMG_2964
Budha Yoga -Black/White, Seamless Sports Bra – Burgundy
IMG_2999
Nadi Yoga Bra – Turquoise -Bamboo Budha Yoga Tights – Stone Dye
IMG_3038
Yoga Bra – Midnight Blue – Bamboo
DCIM100GOPROG0083594.
Budha Yoha Tights – Black/White, Wrap Cami – Torquoise
DCIM100GOPROG0093651.
Wrap Cami – Turquoise
IMG_3022
Yoga Pantsuits – Burgundy – Bamboo

Det beste med beste med klærne er at det passer til all type trening jeg har i løpet av en uke. Jeg bruker det på isen, på dans, under barmark eller ved yoga/streching. Det jeg liker aller best med klærne er hvor komfortable de er. Stoffet på plaggene er helt fantastisk mykt og deilig! De som kjenner meg vet at jeg forelsket meg i Lululemon for noen år siden, og jeg trodde aldri jeg skulle få et nytt favorittmerke før nå! I love it!

Leave a Reply

