Ferdig med leir

I dag har jeg fri så tenkte å oppdatere litt.  Jeg avsluttet siste uke på leir på Jar i går, og nå gleder jeg masse til å komme hjem! Det betyr å trene igjen i Askerhallen. Dagene den siste uka ble litt lenger da vi begynte en time før, og jeg ble igjen for å trene aspiranter, men samtidig er ikke en dag fra 7.30-1650, så aller verst!
IMG_5064

Konkurranseplanen er på plass og mitt første stevne er i oktober.  Jeg tror ikke jeg har begynt så sent noen gang tidligere egentlig, men sånn ble det i år. Jeg gleder meg til å komme i gang med hverdagen. Selv om sesongen begynner sent, er det noen testløp like rundt hjørnet.

Nå som både sesongen nærmer seg og studentlivet begynner igjen, blir det lite tid til det sosiale.

Jeg pleier egentlig å prioritere venner og sosialt liv rett etter sesongslutt, men i år leste jeg til eksamen og jeg måtte nedprioritere alt annet enn trening og eksamensforberedelser. Sommeren har jeg derimot hatt det morsomt med mange venner på leir i Tyskland og ferie i Norge, så det gjør ikke noe om det går lang tid mellom hver gang jeg skulle få tid til å være med venner.

Her er noen videoer fra sommer:

I går var jeg også på kino med Kaia og så “Trainwreck”

Leave a Reply

