Back on ice

Det er så deilig å være tilbake på isen. På mandag begynte treningsleiren på Jar, og jeg setter veldig pris på at jeg kan bo hjemme i Asker. Leiren var ny i fjor, og før det var jeg på leir i Tønsberg. Jeg har tre økter på is og en på barmark om dagen.

Dagen går mer eller mindre i ett. Vi har korte dager og korte pauser. Jeg er i hallen 8.15 og er ferdig 15.30.

Jeg er barmarkstrener her på leiren. Jeg har min gruppe som jeg trener med på isen, og jeg har også en til gruppe. Den første dagen fokuserte jeg på koordinasjon og hurtighet, i går var det spenst, og i dag var det styrke. I morgen blir det mobilitetstrening, og på fredag er det utholdenhet. På lørdag er det ikke oppsatt barmark, så da får jeg finne på noe selv.

Tøying på slutten av dagen

 

HM-topp, 2XU-tights, og Asics Gel Kayano. Antrekket var ikke planlagt!

 

Leave a Reply

